Πώς μετράμε την ανθρωπιά;

Η ανθρωπιά ορίζεται ως η ιδιότητα αυτού που είναι καλός άνθρωπος, έχει καλοσύνη, διαπνέεται από συμπόνια, υψηλό αίσθημα αλληλεγγύης και νοιάζεται για τον συνάνθρωπό του. (Μπαμπινιώτης, 2012) Είμαι από την Κοζάνη, μια μικρή πόλη της Δυτικής Μακεδονίας. Αν έκανα την ερώτηση αυτή στους συμπολίτες μου πολλοί θα θεωρούσαν ότι φέρουν την ιδιότητα της ανθρωπιάς, μη εξαιρουμένης της γράφουσας. Με λίγη μεροληψία ίσως, θεωρώ ότι το ίδιο θα απαντούσε το σύνολο των Ελλήνων και στην εποχή της παγκοσμιοποίησης που βιώνουμε, μάλλον όλο το ανθρώπινο είδος στα πέρατα αυτού του μικρού πλανήτη. Δεν μπορώ να μιλήσω για τους άλλους συνανθρώπους μου, αλλά εμείς στην Κοζάνη έχουμε μεγαλώσει με μια λαϊκή απλότητα. Η συνταγή είναι εύκολη και   συνίσταται στα εξής:   ότι δεν φαίνεται κακό δεν είναι, υπάρχει μια δικαιολογία για τα πάντα και ευτυχία είναι μόνο ότι μπορεί να μετρηθεί. Και φυσικά είμαστε καλοί άνθρωποι. Απλά πράγματα, απτά. Έχεις δουλειά, έχεις οικογένεια, έχεις κοινωνική υπόσταση, μεγ

Shakira - Hay Amores



μεταφόρτωση από το χρήστη του youtube: Ένας αγέρας 

Hay amores

Ay! mi bien, que no haría yo por ti
Por tenerte un segundo, alejados del mundo
Y cerquita de mí
Ay! mi bien, como el río Magdalena
Que se funde en la arena del mar,
Quiero fundirme yo en ti.
Hay amores que se vuelven resistentes a los daños,
Como el vino que mejora con los años,
Asi crece lo que siento yo por ti.
Hay amores que se esperan al invierno y florecen
Y en las noches del otoño reverdecen
Tal como el amor que siento yo por ti.
Ay! mi bien, no te olvides del mar
Que en las noches me ha visto llorar
Tantos recuerdos de ti
Ay! mi bien, no te olvides del día
Que separó en tu vida,
De la pobre vida que me tocó vivir
Hay amores que se vuelven resistentes a los daños
Como el vino que mejora con los años
Así crece lo que siento yo por ti
Hay amores que parece que se acaban y florecen
Y en las noches del otoño reverdecen
Tal como el amor que siento yo por ti
Yo por ti...por ti...como el amor que siento yo por ti.



Υπάρχουν έρωτες

Αχ αγάπη μου! Θα έκανα τα πάντα για σένα
για να σ' έχω ένα δευτερόλεπτο, μακριά από αυτόν τον κόσμο
και κοντά μου
Αχ αγάπη μου! Ακριβώς όπως ο ποταμός Μagdalena
ενώνεται με τη θαλάσσια άμμο
έτσι θέλω κι εγώ να γίνω ένα μαζί σου
Υπάρχουν αγάπες που γίνονται ανθεκτικές σε κάθε φθορά
όπως ακριβώς το κρασί βελτιώνει τη ποιότητά του μέσα στα χρόνια
με τον ίδιο τρόπο τα αισθήματά μου για σένα γίνονται όλο και δυνατότερα
Υπάρχουν αγάπες που περιμένουν το χειμώνα για ν' ανθίσουν
και τα φθινοπωρινά απογεύματα γίνονται πράσινες ξανά,
όπως ακριβώς η αγάπη που νιώθω για σένα.
Αχ αγάπη μου! Μη ξεχάσεις τη θάλασσα,
που με είδε να κλαίω τη νύχτα
λόγω όλων αυτών των αναμνήσεων που έχω απο σένα
Αχ αγάπη μου! Μη ξεχάσεις τη μέρα
που χώρισε τη ζωή σου από αυτή
τη φτωχή, δική μου, ζωή
Υπάρχουν αγάπες που γίνονται ανθεκτικές σε κάθε φθορά
όπως ακριβώς το κρασί βελτιώνει τη ποιότητά του μέσα στα χρόνια
με τον ίδιο τρόπο τα αισθήματά μου για σένα γίνονται όλο και δυνατότερα

Υπάρχουν αγάπες που περιμένουν το χειμώνα για ν' ανθίσουν
και τα φθινοπωρινά απογεύματα γίνονται πράσινες ξανά,
όπως ακριβώς η αγάπη που νιώθω για σένα...για σένα...σα την αγάπη που νιώθω για σένα.

Σχόλια